Dostawa i zwrotyDostawa wysyłkowa Standard: zamówienie złożone o godzinie 18:00 (ET) Niedziela: 3-8 dni roboczych Poniedziałek: 3-8 Dni Robocze Wtorek: 3-8 dni roboczych Środa: 3-8 dni roboczych Czwartek: 3-8 dni roboczych Piątek: 3-8 dni roboczych Sobota: 3-8 dni roboczych Rush: Zamówienie złożone o godzinie 18:00 (ET) Niedziela: czwartek Poniedziałek: czwartek Wtorek: piątek Środa: poniedziałek Czwartek: wtorek Piątek: środa Sobota: czwartek Następny dzień roboczy: zamówienie złożone do godziny 18.00 (ET) Niedziela: wtorek Poniedziałek: wtorek Wtorek: środa Środa: czwartek Czwartek: piątek Piątek: poniedziałek Sobota: wtorek Sobota: zamówienie złożone o godz. 18.00 (ET) Niedziela: sobota Poniedziałek: sobota Wtorek: sobota Środa: sobota Czwartek: sobota Piątek: sobota Sobota: w sobotę ShopRunner: Zamówienie złożone o godzinie 18:00 (ET) Niedziela: czwartek Poniedziałek: czwartek Wtorek: piątek Środa: poniedziałek Czwartek: wtorek Piątek: środa Sobota: czwartek W przypadku przesyłek dostarczanych przez sprzedawcę, łatwo psujących się i spersonalizowanych, kliknij link "Oś czasu wysyłki" na stronie opisu produktu. * Standard, Pośpiech, Nocleg, Następny dzień roboczy, sobota i ShopRunner 2 dni ZA DARMO, Pakiety dostawy wysyłane są za pośrednictwem FedEx. W przypadku wysyłki do skrytki pocztowej, APO / FPO lub terytorium Stanów Zjednoczonych paczki wysyłane są pocztą priorytetową US Postal Service. Przesyłki na Alaskę, Hawaje, Terytoria USA i adresy APO / FPO zajmą więcej czasu. * Pakiety Standard, Rush, Overnight, Next Day i Saturday Delivery są wysyłane za pośrednictwem FedEx. W przypadku wysyłki do skrytki pocztowej, APO / FPO lub terytorium Stanów Zjednoczonych paczki wysyłane są pocztą priorytetową US Postal Service. Przesyłki na Alaskę, Hawaje, Terytoria USA i adresy APO / FPO zajmą więcej czasu. * Zamówienia zawierające produkty Fur Salon będą wymagały podpisu od osoby, która ukończyła co najmniej 21 lat (wraz z oficjalnym dokumentem tożsamości ze zdjęciem) pod adresem dostawy. Zwroty i wymiany Na Saks Fifth Avenue chcemy, abyś był zadowolony z zakupu. Jeśli z jakiegokolwiek powodu nie jesteś w pełni usatysfakcjonowany, możesz wymienić, wymienić lub zakredytować zakup, gdy jest on prezentowany w stanie nadającym się do sprzedaży. Wystarczy postępować zgodnie z wytycznymi poniżej. Towar w pełnej cenie, z wyjątkiem futer, zegarków i biżuterii, prezentowany po 30 dniach zostanie uznany na podstawie aktualnej ceny sprzedaży. Zwroty futer, zegarków i biżuterii nie będą przyjmowane po upływie 30 dni. Wnioski o korekty będą honorowane, jeśli towar został zakupiony w pełnej cenie i jeśli zostanie zaznaczony w ciągu 7 dni od zakupu. Niestety, nie możemy wymieniać, wymieniać ani sprzedawać artykułów smakoszy, monogramów ani spersonalizowanych. Zdajemy sobie sprawę, że zwroty są ważne dla naszych klientów. Aby zapewnić pozytywne wrażenia zakupowe dla wszystkich naszych klientów, jeśli stwierdzimy za pomocą analizy elektronicznej nieracjonalny zwrot, możemy ograniczyć lub odrzucić przyszłe transakcje od takich klientów w Saks Fifth Avenue lub na saks.com. Jeśli chcesz zwrócić towar, zrób to za pomocą jednej z dwóch opcji: W sklepie: Prezentuj towar współpracownikowi w Twojej okolicy Saks Fifth Avenue z oryginalnym paragonem lub paragonem. Pocztą: załóż wypełniony formularz zwrotu ze swoją przesyłką. W celu późniejszego wykorzystania zachowaj górną część listy przewozowej Summary Summary. Umieścić opłaconą wcześniej etykietę zwrotną US Postal Service na zewnętrznej stronie paczki i przesłać ją pocztą w USA (zapewniamy ubezpieczenie); Opłata za zwrot towaru wskazana po lewej stronie etykiety zostanie odjęta od zwrotu. |